sunnuntai 11. syyskuuta 2011

9/11

On september 11th 2001 It was my second day in high school.
I heard the news from a friend - And laughed!
 ..well, later on the reality broke through and didn't laugh anymore. 

Ten years later it was a foggy Sunday morning. 
I had started my second academic year in the university.
Me and my friend Satu were waiting for a far-east-of-Finland trip for an Orthodox divine liturgy service.








Syyskuun 11. päivänä 2001 olin toista päivääni lukiossa. 
Kaverini soitti ja kertoi uutiset - nauroin!
..sittemmin todellisuus iski läpi, eikä enää naurattanut.

Kymmenen vuotta myöhemmin olin toista lukuvuotta yliopistossa.
Odotettiin sumuisena aamuna, ystäväni Satun kanssa, lähtöä kauko-itä-Suomen retkelle
 - Petravaaraan, Tohmajärvelle - 
ortodoksista, jumalallista liturgiaa varten.



Ps. Notice the new functions below!
Huomaathan uudet toiminnot tuossa alapuolella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti